Моніторингові засідання команд психолого-педагогічного супроводу в закладах загальної середньої освіти

31.01.2024

Однією з важливих умов впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти є організація професійного співробітництва команди психолого-педагогічного супроводу, результатом якої має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх здобувачів освіти, в тому числі й дітей з особливими освітніми потребами.З 16 по 26 січня 2024 року директор та фахівці (консультанти) ІРЦ Віньковецької селищної ради були учасниками засідань команд психолого-педагогічного супроводу в закладах загальної середньої освіти. У Віньковецькій ТГ у восьми з дев'яти закладів ЗСО організовано інклюзивне навчання для 35 здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (у Віньковецькому ліцеї - 14 дітей, в Осламівському ліцеї - 6, в Дашковецькому ліцеї - 4, в Майдано-Олександірвському ліцеї - 2, в Охрімовецькому ліцеї - 1, в Пилипо-Олександрівській гімназії - 3, у Великоолександрівській гімназії - 5, Петрашівській початковій школі - 1). Для кожного з них у вересні розроблено Індивідуальні програми розвитку (далі ІПР) та визначено індивідуальний освітній маршрут, враховуючи особливості розвитку, також в закладах освіти організовано надання дітям корекційно-розвиткових послуг. По завершенню І семестру команди супроводу здійснюють моніторинг виконання цілей, визначених в ІПР та у разі необхідності вносять зміни в ІПР, також на засіданнях обговорюються результати корекційно-розвиткової роботи. Батьки є обов'язковими учасниками команд супроводу та беруть участь у виконанні ІПР, співпрацюють із фахівцями, які проводять корекційні заняття.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати