Семінар для вчителів початкових класів Віньковецького ліцею
На сьогодні дуже актуальною є проблема створення безпечного освітнього простору для розвитку дітей з аутизмом. Для того, щоб вони мали змогу адаптуватися до життя у шкільному соціумі, вчителі мають бути готовим до цього та робити впевнені кроки назустріч. Що варто знати при спілкуванні з дитиною у спектрі аутизму, які ситуації можуть її стривожити та як допомогти їй врівноважити емоційний стан обговорювалося на семінарі «Діти з РАС: що таке аутизм та як допомогти дитині з аутизмом адаптуватися до освітнього процесу». Захід проведено відповідно до річного плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради 12 грудня 2024 року. Учасниками семінару були вчителі початкових класів Віньковецького ліцею, в якому організовано інклюзивне навчання для 6 дітей з розладами спектру аутизму. Аналізуючи стан організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти, адміністрація Віньковецького ліцею готується і надалі організовувати інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки наш інклюзивно-ресурсний центр підписав угоду про співпрацю з Віньковецьким ліцеєм, ми розпочали роботу з формування професійної компетентності та психологічної готовності вчителів до роботи з дітьми, які мають аутизм та інші порушення розвитку. Спікерами заходу були Антоніна КОШИК, фахівець (консультант)(практичний психолог) та Інна МАТКОВСЬКА, фахівець (консультант) (вчитель-дефектолог), які зуміли складну інформацію подати цікаво та доступно. Дякуємо директору Віньковецького ліцею Івану Миколайовичу БОГДАНОВУ та заступнику директора Світлані Петрівні ВІНСЬКІЙ за співпрацю та комфортні умови для роботи.