Семінар для вихователів, асистентів вихователів інклюзивних груп, корекційних педагогів ЗДО "Як підготувати дитину з РАС до інклюзивної освіти"

19.02.2024

Відповідно до Плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради на 2024 рік та на запит педагогів дошкілля 16 лютого 2024 року в ІІ половину дня у Віньковецькому закладі дошкільної освіти ясла-садку № 2 комбінованого типу проведено семінар «Як підготувати дитину з РАС до інклюзивної освіти». Учасниками заходу були вихователі та асистенти вихователів інклюзивних груп та корекційні педагоги. Вибір теми є дуже актуальним для сьогодення, адже в нашій громаді у 4 закладах дошкільної освіти функціонує 9 інклюзивних груп, у яких здобувають освіту 16 дітей з особливими освітніми потребами, з них 10 дітей мають соціоадаптаційні труднощі. «Одна з умов ефективної інклюзії - готовність педагогів, друга – відповідна підготовка дітей» - наголосила Світлана Масловська, директор ІРЦ, яка уточнила знання педагогів про аутизм, використавши «Мозковий штурм». Далі детально зупинилася на проблемах підготовки аутичних дітей до інклюзії.Як забезпечити становлення основ соціально-емоційного інтелекту розказала Антоніна Кошик, фахівець (консультант) практичний психолог ІРЦ. Друга частина заходу була найцікавішою, педагоги об'єдналися в підгрупи, щоб засобами образотворчого мистецтва представити свого вихованця чи вихованку, його сильні сторони, труднощі та поділитися досвідом забезпечення ефективної адаптації дитини до ЗДО. Висновки семінару: соціальні якості розвиваються у дітей тільки в колективі однолітків; в узгодженій співпраці різнопрофільні фахівці спроможні успішно розвинути здатність дитини з РАС зважати на інших малят, цікавитися ними і проявляти себе в соціально прийнятні способи.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати