Новини

У січні-лютому 2025 року відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Віньковецької ТГ. Учасниками даних засідань були директор та фахівці (консультанти) ІРЦ. У 2024/2025 навчальному році в системі освіти нашої громади 8 закладів загальної середньої освіти та 6 закладів дошкільної освіти з інклюзивним...

Чому виникає істерика в дитини та як її зупинити? З таким запитанням дужу часто звертають до фахівців ІРЦ педагоги дошкільних закладів освіти з інклюзивним навчанням. Саме тому перший методичний захід, який ми запланували та провели у 2025 році був "Діалог з фахівцями ІРЦ: дитячі істерики, як швидко заспокоїти дитину та як навчити безпечних...

На сьогодні дуже актуальною є проблема створення безпечного освітнього простору для розвитку дітей з аутизмом. Для того, щоб вони мали змогу адаптуватися до життя у шкільному соціумі, вчителі мають бути готовим до цього та робити впевнені кроки назустріч. Що варто знати при спілкуванні з дитиною у спектрі аутизму, які ситуації можуть її стривожити...

29 листопада 2024 року Світлана Масловська, директор ІРЦ Віньковецької селищної ради та Юлія Коник, фахівець (консультант) ІРЦ, Наталія Урсатій, вчитель Пилипо-Олександрівської гімназії були учасниками обласного семінару-практикуму, організованого Департаментом освіти та науки Хмельницької обласної адміністрації на базі Новоушицької спеціальної...

З 05.09.2024 по 23.09.2024 відбулися засіданнями команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітініми потебами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти Віньковецької ТГ. Зустрічі відбувалися у різних форматах: офлайн та онлайн. Адже у 2024/2025 навчальному році організовано інклюзивне навчання для 51 здобувача освіти...

20 серпня 2024 року ІРЦ Віньковецької селищної ради було організовано Серпневу методичну зустріч із вчителями та асистентами вчителів щодо нормативно-правових та організаційних аспектів організації інклюзивного навчання у 2024-2025 навчальному році. Під час заходу директором (Світланою Масловською) та фахівцями ІРЦ (Антоніною Кошик, Інною...

Відповідно до річного плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради на 2024 рік, 09 травня 2024 року відбувся семінар-практикум «Сучасні ефективні методики подолання навчальних, функціональних (мовленнєвих), інтелектуальних труднощів у дітей з особливими освітніми потребами».Захід проведено з метою формування професійної компетентності педагогічних...

В рамках реалізації Регіонального плану розвитку системи раннього втручання у Хмельницькій області на 2023-2026 роки 21 березня 2024 року у Віньковецькому інклюзивно-ресурсному центрі проведено заняття за участю батьків і дітей раннього, молодшого та середнього дошкільного віку на розвиток міжпівкульної взаємодії. Такий вид роботи ми...

Відповідно до Плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради на 2024 рік та на запит педагогів дошкілля 16 лютого 2024 року в ІІ половину дня у Віньковецькому закладі дошкільної освіти ясла-садку № 2 комбінованого типу проведено семінар «Як підготувати дитину з РАС до інклюзивної освіти». Учасниками заходу були вихователі та асистенти...

Однією з важливих умов впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти є організація професійного співробітництва команди психолого-педагогічного супроводу, результатом якої має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх здобувачів освіти, в тому числі й дітей з особливими освітніми потребами.З 16 по 26...

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати